Digitalizacja obiegu dokumentów oraz procesów biznesowych ma coraz większy wpływ na sprawne funkcjonowanie firm oraz instytucji. Tradycyjny obieg dokumentów, najczęściej niedostosowany do potrzeb organizacji, prowadzi do wielu problemów w komunikacji, opóźnień w płatnościach i realizacjach zleceń oraz pogorszenia relacji z kontrahentami. Warto poznać rozwiązania, które pozwolą usprawnić wewnętrzne procesy administracyjne.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję: https://workflowtrends.pl/#rejestracja

Workflow & Document Management Trends już 27 lutego

Podczas jesiennej edycji wydarzenia, organizatorzy chcą odpowiedzieć na pytanie jaki wpływ mają systemy elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Porozmawiają m.in. o tym:

  • Jak przygotować organizację do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?
  • Po co właściwie Twojej firmie workflow?
  • Co zrobić, aby architektura systemu workflow i polityka zarządzania informacją stały się czynnikiem sukcesu wdrożenia?
  • Co powinieneś wiedzieć o elektronizacji dokumentów z perspektywy ochrony danych osobowych?

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji. Spotkanie będzie idealnym miejscem do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami branżowymi.

Aby wziąć bezpłatny udział w konferencji on-line, wystarczy zarejestrować się na stronie: https://workflowtrends.pl/#rejestracja

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

9:30 | 27 lutego 2025 – Online

Strona internetowa wydarzenia: https://workflowtrends.pl/