Bank Pekao wyłączy serwis mobilny m.pekao24

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Pekao S.A
Opublikowano: 8 października 2019, 10:15 Aktualizacja: 22 listopada 2019, 11:35

Bank Pekao poinformował o planowanym wycofaniu serwisu m.pekao24.pl dla klientów indywidualnych. Bank zachęca użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej PeoPay.

Serwis w wersji lite będzie działał do 26 października bieżącego roku. Klienci będą mogli nadal korzystać ze swojego konta przez telefon używając aplikacji mobilnej PeoPay dostępnej na systemy Android i iOS lub przez przeglądarkę mobilną na pełnej wersji serwisu internetowego pekao24.

Zmiany w bankowości mobilnej Banku Pekao

Na koniec 2019 roku Bank Pekao zapowiedział wdrożenie nowego systemu transakcyjnego w wersji RWD, co oznacza, że strona będzie automatycznie dopasowywała się do urządzenia, na którym jest wyświetlana. Dzięki temu z serwisu transakcyjnego będzie można korzystać równie wygodnie na smartfonie, tablecie i komputerze.

Bank Pekao ma już około 1,4 mln aktywnych klientów mobilnych – to oficjalne dane banku po I półroczu bieżącego roku. Mianem aktywnego klienta Pekao określa takiego użytkownika, który loguje się do aplikacji przynajmniej raz na 3 miesiące. Warto odnotować, że na koniec czerwca 2019 roku Bank Pekao miał o 21% więcej klientów mobilnych niż na koniec I półrocza 2018 roku. W sumie bank ma już trochę ponad 5,5 mln klientów detalicznych.

W ciągu ostatnich miesięcy Pekao wdrożył kilka ciekawych usług. To między innymi możliwość otworzenia konta na selfie z poziomu aplikacji mobilnej, potwierdzanie tożsamości online (mojeID), czy płatności mobilne Garmin Pay i Fitbit Pay. Godne odnotowania jest także wprowadzenie karty rewolucyjnej, która pozwala na tanie przewalutowanie wypłaty z bankomatów oraz bezprowizyjne płatności za granicą.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bank-pekao-wylaczy-serwis-mobilny-m-pekao24