— Zaimplementowaliśmy kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu i wybrać produkt najlepiej dopasowany do potrzeb klienta. Szczególną uwagę, poświęciliśmy też rozwiązaniom dla osób starszych. Nowy serwis umożliwia m.in. zwiększenie kontrastu czy powiększenie czcionki tekstu. Osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami on-line używając języka migowego — komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego
www.pocztowy.pl zbudowano w ciągu 5 miesięcy
Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Od teraz będzie to przede wszystkim baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank. Storna internetowa banku będzie funkcjonować w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on-line. Pocztowy.pl będzie teraz także w pełni funkcjonować na urządzeniach mobilnych.
Transformacja serwisu www.pocztowy.pl została ponoć zrealizowana zgodnie z najnowszymi trendami. Nowa wersja ma być bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Przy tworzeniu nowej odsłony portalu www.pocztowy.pl Bank Pocztowy korzystał z doświadczenia firmy Efigence oraz UVD Solutions.
— Największym wyzwaniem dla projektantów, podczas tworzenia bankowego portalu informacyjnego, jest znalezienie złotego środka pomiędzy perspektywą sprzedażową, a aspektem informacyjnym. – komentuje Paweł Haltof, Client Innovation Director z firmy Efigence.