Co zawiera oferta „SGB Junior”? To między innymi:
- założenie konta z poziomu aplikacji SGB Mobile lub w placówce banku,
- cztery nowoczesne wizerunki karty Vuisa i Mastercard Junior do wyboru,
- brak opłat za prowadzenie konta i karty,
- karta Junior i płatności BLIK nawet dla sześciolatka.
Dzięki ofercie rodzice mogą wprowadzić dzieci w świat bankowości, także tej mobilnej. Jednocześnie zachowują kontrolę zarówno nad finansami, jak i wydatkami swoich dzieci. Banki Spółdzielcze SGB gwarantują młodym klientom automatyczną zmianę tego konta na „Takie konto proste” po ich wejściu w pełnoletność.
Jakie są najważniejsze cechy „SGB Junior”?
To propozycja dla młodych klientów, zapewniająca jednocześnie ich rodzicom kontrolę nad wydatkami i operacjami wykonywanymi przez dziecko. „Takie konto spoko” – po udostępnieniu oferty przez bank – będzie mogło założyć z pomocą rodzica każde dziecko poniżej 18 roku życia. W tym celu może skorzystać z aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej SGB24 lub odwiedzić jedną z placówek bankowych.
Aktywacja konta – to nowość – będzie dokonywana przy użyciu kodu QR w aplikacji SGB Mobile, która na potrzeby młodych użytkowników zyskuje nowy wygląd. Dziecko może wybrać własny avatar, ustawić kolorystykę (w tym tryb ciemny) i spersonalizować wygląd pulpitu (skróty szybkich akcji i widżety). Po aplikacji oprowadzi go maskotka: sprytny i pełen uroku lisek Sol.
Dziecko korzysta z aplikacji, a rodzic dyskretnie sprawuje kontrolę w Panelu rodzica, w którym może:
- podejrzeć saldo rachunku,
- śledzić historię transakcji,
- zarządzać limitami dla kart i BLIKA,
- akceptować przelewy dla dzieci poniżej 13 roku życia.
Najpierw pilotaż, wkrótce pełne wdrożenie
Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż, w którym pracownicy banków wraz ze swoimi dziećmi będą testować aplikację i jej nowe funkcjonalności. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia.
Przy okazji SGB informuje o planowanych nowościach w swojej aplikacji mobilnej. W kolejnych krokach zostaną uruchomione takie projekty jak: prośba o przelew BLIK, funkcja skarbonki (oszczędzania), możliwość doładowania telefonu, czy e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszła datą.