Co zawiera oferta „SGB Junior”? To między innymi:

  • założenie konta z poziomu aplikacji SGB Mobile lub w placówce banku,
  • cztery nowoczesne wizerunki karty Vuisa i Mastercard Junior do wyboru,
  • brak opłat za prowadzenie konta i karty,
  • karta Junior i płatności BLIK nawet dla sześciolatka.

Dzięki ofercie rodzice mogą wprowadzić dzieci w świat bankowości, także tej mobilnej. Jednocześnie zachowują kontrolę zarówno nad finansami, jak i wydatkami swoich dzieci. Banki Spółdzielcze SGB gwarantują młodym klientom automatyczną zmianę tego konta na „Takie konto proste” po ich wejściu w pełnoletność.

Jakie są najważniejsze cechy „SGB Junior”?

To propozycja dla młodych klientów, zapewniająca jednocześnie ich rodzicom kontrolę nad wydatkami i operacjami wykonywanymi przez dziecko. „Takie konto spoko” – po udostępnieniu oferty przez bank – będzie mogło założyć z pomocą rodzica każde dziecko poniżej 18 roku życia. W tym celu może skorzystać z aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej SGB24 lub odwiedzić jedną z placówek bankowych.

Aktywacja konta – to nowość – będzie dokonywana przy użyciu kodu QR w aplikacji SGB Mobile, która na potrzeby młodych użytkowników zyskuje nowy wygląd. Dziecko może wybrać własny avatar, ustawić kolorystykę (w tym tryb ciemny) i spersonalizować wygląd pulpitu (skróty szybkich akcji i widżety). Po aplikacji oprowadzi go maskotka: sprytny i pełen uroku lisek Sol.

Dziecko korzysta z aplikacji, a rodzic dyskretnie sprawuje kontrolę w Panelu rodzica, w którym może:

  • podejrzeć saldo rachunku,
  • śledzić historię transakcji,
  • zarządzać limitami dla kart i BLIKA,
  • akceptować przelewy dla dzieci poniżej 13 roku życia.

Najpierw pilotaż, wkrótce pełne wdrożenie

Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż, w którym pracownicy banków wraz ze swoimi dziećmi będą testować aplikację i jej nowe funkcjonalności. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia.

Przy okazji SGB informuje o planowanych nowościach w swojej aplikacji mobilnej. W kolejnych krokach zostaną uruchomione takie projekty jak: prośba o przelew BLIK, funkcja skarbonki (oszczędzania), możliwość doładowania telefonu, czy e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszła datą.