Jest to kolejny etap zmian realizowanych w ramach nowej odsłony bankowości internetowej BNP Paribas. Dotychczas w systemie BiznesPl@net klienci mogli korzystać już z części systemu GOonline Biznes, która obejmowała moduły: Kredyty, Obsługa zleceń, Wnioski i dyspozycje, Mass collect oraz Inkasa eksportowe i importowe.
Zmiany dla klientów firmowych w BNP Paribas
Po 11 września sposób logowania klientów biznesowych do bankowości internetowej BNP Paribas pozostanie taki sam – nie zmieni się ani login, ani metody autoryzacji. Zmieni się adres i wygląd strony logowania. Pojawi się nowa kolorystyka i szata graficzna. Najważniejsze są jednak zmiany strukturalne.
Nowy moduł Rachunki, to intuicyjny wygląd i dodatkowe funkcjonalności. Klienci będą mogli zarządzać widokiem listy rachunków, zmieniać ich kolejność na liście, sortować i filtrować historię transakcji na wielu kontach jednocześnie w kontekście pojedynczej firmy, jak i holdingu.
Możliwe będzie dodawanie rachunków do ulubionych i nadawanie im nazwy. Jednocześnie zachowany zostaje ten sam zakres uprawnień użytkowników i schematy akceptacji oraz sposób zlecania przelewów i generowania wyciągów.