Do nowej platformy w infrastrukturze PZU można podłączyć dowolną liczbę operatorów płatności. Liczba i charakter dostępnych metod płatności zależy wyłącznie od potrzeb zgłoszonych przez ubezpieczyciela. Włączenie lub wyłączenie wybranego kanału płatności jest możliwe w każdym momencie.
PZU rozpoczyna współpracę z Blue Media
Integracja Blue Media dla PZU sprawia, że klienci korzystający z serwisu mojePZU są w stanie samodzielnie opłacić składki, korzystając przy tym z nowych metod płatności. Nowością dla użytkowników jest dostęp do płatności 1-click, Google Pay oraz BLIK 0 – płatność odbywa się bez przekierowania na stronę operatora.
Dzięki uruchomieniu nowej platformy, nastąpi poszerzenie liczby dostępnych banków w ramach szybkich przelewów. Platforma została również wyposażona w mechanizm płatności cyklicznych. Klient może utworzyć zlecenie płatności cyklicznej, jeśli doda w swoim profilu kartę płatniczą.
Natomiast rozwiązanie typu multikoszyk pozwala opłacić kilka różnych składek na raz. Użytkownik widzi na swoim ekranie polisy, które ma do opłacenia, klikając „Zapłać” ureguluje należność. Na podany adres e-mail trafią podsumowania płatności oraz dokumenty potwierdzające wykupienie lub przedłużenie polisy.
W momencie niedostępności jednego operatora lub wybranego kanału płatności, jego miejsce zajmuje inny. Jak podkreśla PZU, w ten sposób klient nie odczuwa żadnych trudności w realizacji płatności za polisę, a ta, jak wiadomo, musi być opłacona na czas.