Oprócz prostego mechanizmu pozwalającego na wybór terminu, system sam będzie wysyłał informacje przypominające o spotkaniu. Wszystko zostało przygotowane zgodnie z trendem mobile first , czyli dostęp do spotkań będzie możliwy z poziomu telefonów komórkowych i komputerów bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania – czytamy w komunikacie.
Sprzedaż ubezpieczenia przez rozmowę wideo
Na poziomie wideo spotkania będzie można dokonać pełnej obsługi wraz z zamknięciem transakcji i dokonaniem płatności – czytamy w komunikacie.
– Pełna integracja systemów informatycznych i obsługi bezpośredniej powoduje, że kupowanie ubezpieczeń staje się łatwiejsze. Klienci w czasie krótszym niż 2 minuty mają dostęp do wszystkich ofert na rynku. Kanał wideo będzie kolejną opcją dla osób ceniących sobie bezpośredni kontakt m.in. za pomocą urządzeń mobilnych. Z perspektywy doradcy to dodatkowa przestrzeń z pełną ekspozycją oferowanego produktu – mówi Marcin Dyliński, dyrektor departamentu marketingu i e-commerce w CUK Ubezpieczenia.
CUK Ubezpieczenia pisze w komunikacie, że sprzedaje polisy we wszystkich dostępnych kanałach. klienci mogą skorzystać z ponad 500 placówek w całej Polsce lub wykupić polisę korzystając z kalkulatorów na stronie www, aplikacji i contact center.