Mokka to marka, pod którą działa w Polsce fintech Revo Technologies. Firma zapewnia usługi finansowania sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Mokka oferuje między innymi programy finansowania zakupów konsumenckich, tj. płatności odroczone BNPL oraz systemy ratalne.
Nowa specjalistka w drużynie Mokka
Żaneta Sharma jest specjalistką z zakresu marketingu i komunikacji usług finansowych. Ostatnio była związana z Worldline, gdzie odpowiadała za całokształt działań marketingowych w Polsce oraz CEE.
Nowa dyrektor martketingu w Mokka wcześniej pracowała na stanowisku jako marketing manager w EVO Payments International, gdzie wprowadziła na rynek polski i czeski dwie nowe marki płatności elektronicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK, czy Inteligo Financial Services. Żaneta Sharma jest również absolwentką stosunków międzynarodowych oraz politologii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.
W Mokka objęła stanowisko Dyrektor Marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej. Do jej nowych zadań należeć będzie między innymi tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie marką, czy prowadzenie działań komunikacyjnych w kanałach B2B i B2C. W codziennej pracy będzie także budować świadomość marki Mokka wśród sklepów stacjonarnych oraz e-commerce, a także oferować wsparcie przy dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w handlu detalicznym.