e-commerce
To już chyba wie każdy – 2020 rok przyspieszył rozwój e-handlu prawdopodobnie o całe lata. Już 80 proc. Polaków z dostępem do Internetu robi zakupy online, z czego 11 proc. to osoby, które robią to niecały rok.
Z usługi Everli może już korzystać co czwarty mieszkaniec w Polsce. Od początku 2021 roku zakupy spożywcze online mogą zrobić mieszkańcy Białegostoku, Bielsko-Białej, Gliwic, Rudy Śląskiej, Zabrza i Częstochowy.
Eksperci Adyen prognozują, które trendy związane z rynkiem e-commerce i cyfrowych płatności zyskają na znaczeniu i zdominują 2021 rok.
W ramach akcji “Sprzedaj nietrafiony prezent” sprzedający będą mogli m.in. skorzystać z opcji wyróżnienia swoich ofert w cenie 1 zł.
Santander Bank Polska wspiera e-commerce klientów firmowych – nawet do 2000 zł na promowanie biznesu w sieci.
Do tej pory e-commerce rozwijał się w tempie niemal 20% rocznie, ale analizując obecne trendy, możemy być pewni, że wynik za 2020 rok będzie co najmniej dwukrotnie wyższy.
Dzięki partnerstwu Tpay z Pekao, przedsiębiorcy otrzymają dostęp do bramki płatniczej online, a także panel analityczny wbudowany w serwisie Pekao24.
Allegro rozpoczęło rozmowy na temat dostarczenia firmie 3 tys. automatów paczkowych - podaje Reuters. Wśród potencjalnych partnerów wymienia się InPost i DHL.
Redefinicja pojęcia konsumpcjonizmu - zakupy online mają też wymiar... terapeutyczny. Ponad 60% Polaków kupuje przez Internet, bo chce poprawić sobie humor.
Jeżeli do końca roku przedsiębiorcy nie zadbają o to, by system płatności w ich e-sklepach był dostosowany do SCA, to klienci mogą mieć problemy z dokonywaniem zakupów.
Rozwiązanie będzie dostępne dla kupujących online oraz w sklepach stacjonarnych. Aby podzielić płatność na 3 raty za 0 zł wystarczy posiadać aplikację Twisto.
Revo Technologies - dostawca cyfrowych form finansowania zakupów planuje podbój polskiego rynku w kanale online i tradycyjnym.
Dedykowane paczkomaty staną w Dąbrowie Górniczej oraz w mniejszych miejscowościach Pruszkowie i Chojnicach.
Najnowsze badanie Elavon pokazuje, że polscy konsumenci planują świąteczne zakupy zrealizować w sklepach stacjonarnych, m.in. ze względu na chęć wspierania lokalnej gospodarki.
Dzięki współpracy Smartney i Blue Media klienci będą mogli zapłacić za zakupiony towar później lub w ratach.
To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live!
Jak można wykorzystać Wideget One Click od Tpay? Kto już korzysta z takiego rozwiązania? I czy baner reklamowy faktycznie może stać się narzędziem płatniczym?
Polacy pokochali zakupy na chińskich platformach e-commersowych tj. AliExpress, GearBest czy Banggood. Za wszystko trzeba jednak w jakiś sposób zapłacić. Za „chińską cenę” również.
Pomimo tak szybkiego rozwoju sieci paczkomatów, w niektórych lokalizacjach w okresie świątecznym wciąż może brakować miejsca.
Zamówienie można złożyć przez aplikację mobilną żappka i odebrać produkty już po 15 minutach - zapewnia sieć.