Konferencja potrwa cztery dni (29 listopada – 2 grudnia 2022 r.) i wystąpi na niej w sumie 46 prelegentek i prelegentów. „I love marketing & technology” to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący ekspert na przekazanie wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.
Konferencja marketingowa wzbogacona o panele dyskusyjne
W trakcie wydarzenia prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.
Konferencja została podzielona na cztery ścieżki tematyczne:
- X SUMMIT (customer & employee experience conference)
- I love ads & analytics
- I love social media
- I love marketing
Udział w konferencji biorą zarówno przedstawiciele korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu możliwy jest szeroki networking, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.
Uczestnicy konferencji mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu oraz trzy dniowe. Lepiej nie zwlekać z rejestracją, obniżona cena biletów obowiązuje tylko do najbliższego piątku tj. 30.09.2022, do końca dnia.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie internetowej ilovemkt.pl