Bank wprowadził dwie wersje kantoru – podstawową przeznaczoną dla klientów wymieniających walutę w ramach prostych transakcji natychmiastowych oraz wersję rozszerzoną, która umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcji serwisu (m.in. analiz ekonomicznych, wiadomości rynkowych). Użytkownik może teraz dowolnie się przełączać między obiema wersjami z poziomu serwisu, w zależności od swoich potrzeb i preferencji.
Co się zmienia w kantorze internetowym PKO BP?
Metamorfozę przeszła także szata graficzna kantoru. Jest teraz bardziej spójna z głównym serwisem banku, czyli iPKO. Nowa wersja kantoru jest już dostępna dla użytkowników serwisu iPKO biznes, w najbliższych dniach pojawi się także w samym iPKO.
– W ubiegłym roku udostępniliśmy wersję kantoru na aplikacje mobilne IKO oraz iPKO biznes. Klienci biznesowi zawierają już ponad 30 proc. transakcji właśnie w aplikacjach, co potwierdza jak popularne jest korzystanie z kantoru dla firm na urządzeniach mobilnych – mówi Anna Szafran, dyrektor Biura Sprzedaży Detalicznej i Kanałów Alternatywnych w PKO Banku Polskim.
Wymiana waluty trwa ok. 1 minuty i odbywa się na rachunkach przedsiębiorstwa w PKO Banku Polskim. Firma może ustalić indywidualny kurs nawet w przypadku pojedynczych transakcji. Co ważne, aby wymieniać waluty w aplikacji i zlecać przelewy zagraniczne, nie jest potrzebne konto walutowe. Kantor działa w ramach bankowości elektronicznej, a więc przedsiębiorca nie musi pamiętać dodatkowych loginów i haseł. Kantor jest dostępny 24 godziny na dobę, w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Oferuje dostęp do 253 par walutowych.