O dodatkowe środki można wnioskować poprzez dowolny kanał w pełni zdalnie lub hybrydowo – online ze wsparciem pracownika infolinii lub placówki. Proces agreguje na jednym wniosku dotychczasowe opcje jak zdalna zgoda współmałżonka czy konsolidacja zewnętrznych zobowiązań, a wkrótce również np. rozwiązania ułatwiające dopasowanie kwoty pożyczki i wysokości raty do możliwości finansowych klienta.

Bank Millennium unowocześnia ofertę pożyczek

– Po udostępnieniu m.in. możliwości w pełni zdalnego zakładania konta klientom indywidualnym i małym firmom, teraz przebudowaliśmy nasze procesy pożyczkowe. W efekcie powstało wyjątkowo przyjazne rozwiązanie, które umożliwia wnioskowanie o pożyczkę bez potrzeby wychodzenia z domu i zbędnych formalności, a w przypadku osób, które potrzebują wsparcia konsultanta, można z niego skorzystać na infolinii, podczas czatu z konsultantem czy w oddziale i dokończyć wniosek samodzielnie – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Dzięki podejściu omnichannel, klient może zainicjować wniosek kredytowy w dowolnym kanale np. na infolinii banku czy w placówce i kontynuować go w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej, bez potrzeby wnioskowania od początku. Dodatkowo na wniosku dostępnym w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej zagregowane zostały wszystkie dodatkowe usługi, od dłuższego czasu systematycznie wprowadzane w procesach kredytowych banku jak:

  • konsolidacja zewnętrznych pożyczek gotówkowych w każdym z modeli, zarówno systemie internetowym jak i aplikacji mobilnej,
  • podwyższenie posiadanej kwoty zobowiązania,
  • możliwość zdalnego zatwierdzania wniosku przez współmałżonka,
  • możliwość wyrażenia poprzez aplikację mobilną lub serwis internetowy zgody na weryfikację danych w rejestrze Biura Informacji Gospodarczej (BIG) w celu przedstawienia oferty przez konsultanta,
  • potwierdzanie dochodu poprzez logowanie do innego banku w ramach otwartej bankowości, w procesie pilotażowym dostępne w Millenecie, a wkrótce również w aplikacji mobilnej.

Nowy proces będzie systematycznie udostępniany kolejnym grupom klientów. Dodatkowo, trwają prace nad wzbogaceniem wniosku o dodatkowe udogodnienia. W najbliższych tygodniach zostanie on rozbudowany o  symulację maksymalnej wysokości oferty dostępnej bez dodatkowych dokumentów.