21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Nowa strona internetowa w Raiffeisen Polbanku

Raiffeisen Polbank uruchomia nowy serwis internetowy. W jego tworzeniu położono nacisk na przejrzystość i czytelność, wygodę użytkowania i intuicyjną obsługę. Każdy klient z łatwością znajdzie w nim wszystko, co dla niego najważniejsze. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej oraz nowych aplikacji mobilnych na telefony z systemami Android i iOS, to kolejne rozwiązanie, dzięki któremu Raiffeisen Polbank usprawni komunikację z klientami i zapewni im wygodny dostęp do informacji o swojej ofercie. Nowa strona zastąpi dotychczasową jutro.

  • Wygodna w użytkowaniu, intuicyjna w obsłudze, przejrzysta i czytelna, aby klient mógł łatwo znaleźć to, co dla niego najważniejsze;
  • Technologia RWD – strona sama dopasuje się do ekranu urządzenia, z którego korzysta klient – komputera, tabletu czy smartfona;
  • Błyskawiczny dostęp do informacji kontaktowych, w tym do czatu on-line;
  • Możliwość natychmiastowego wnioskowania o produkty z poziomu strony internetowej banku.

Nowa witryna internetowa Raiffeisen Polbanku wykorzystuje technologię RWD (Responsive Web Design) oraz z najnowsze technologie webowe (HTML5 i CSS3). Pozwala to na komfortowe korzystanie z niej z poziomu komputerów, smartfonów i tabletów, bo strona automatycznie dopasuje się do urządzenia, na którym jest obsługiwana. Szczególną uwagę zwrócono na przejrzystość i prostotę obsługi witryny, tak aby dostęp do najważniejszych z punktu widzenia klienta informacji m.in. o produktach i usługach bankowych wymagał minimalnej liczby kliknięć. Przykładowo, z każdego poziomu nowej strony możliwy jest błyskawiczny kontakt z bankiem – można odbyć czat z doradcą, poprosić o telefon w dogodnej dla nas porze lub wyszukać numer telefonu, pod którym załatwimy sprawę. Z każdego poziomu witryny możliwy jest też dostęp do podstrony „Jak możemy Ci pomóc?”, gdzie można od razu zawnioskować o potrzebny produkt, ale też otworzyć konto lub dowiedzieć się, jak przenieść je z innego banku. Szybko sprawdzimy też, gdzie znajduje się najbliższa placówka czy bankomat, z którego będziemy mogli wypłacić gotówkę.

Czytaj także: Raiffeisen Bank Polska: wyniki po I półroczu 2017

Przjerzystość

Górna belka zapewnia dostęp do poszczególnych sekcji informacyjnych dotyczących klientów indywidualnych, bankowości prywatnej, małych firm i korporacji. W ramach każdej z tych sekcji klient znajdzie szczegółowe informacje o oferowanych przez bank produktach. Poniżej umieszczono informacje dotyczące obowiązujących w banku kursów walut, złota oraz aktualnych promocji lub nowości w ofercie. Jeszcze niżej znajdziemy mapkę z lokalizacją oddziałów banku oraz informacjami kontaktowymi. Linki w dolnej części strony przekierują nas do podstron poświęconych m.in. relacjom inwestorskim i karierze w Raiffeisen Polbanku. Tu także należy szukać linku do strony Biura Prasowego oraz podstrony dotyczącej Grupy Raiffeisen Bank International, do której należy Raiffeisen Polbank. Dolne menu daje też dostęp do dokumentów produktowych, tabel opłat i prowizji, regulaminów i innych. Wszystkie informacje na stronie są prezentowane w taki sposób, aby ułatwić klientowi dotarcie do nich.

Pracując nad nową stroną internetową postawiliśmy sobie za cel prostotę obsługi oraz łatwość w dostępie do niezbędnych dla klientów informacji. Dlatego np. wszystkie dane dotyczące kontaktu z bankiem będą dostępne zawsze, z każdego poziomu witryny. Od razu można też będzie zawnioskować o interesujące nas produkty. Dzięki technologii RWD korzystanie z serwisu przebiegać będzie tak samo, niezależnie od urządzenia, z którego korzysta klient. Rozwiązania, które wdrażamy, jak dostęp do najważniejszych informacji za pomocą jednego kliknięcia, mają na celu przede wszystkim wygodę klientów. Podobna filozofia kierowała nami przy projektowaniu nowego systemu bankowości internetowej oraz nowych aplikacji mobilnych – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej w Raiffeisen Polbanku.

Czytaj także: Ubezpieczenie od kradzieży tożsamości. Nowa usługa Raiffeisen Polbanku

R-Online

Z poziomu nowej witryny można też zalogować się do uruchomionego w zeszłym roku nowego systemu bankowości internetowej R-Online. Przycisk to umożliwiający znajdziemy w prawym górnym rogu nowej strony. Nowy R-Online również został przygotowany w technologii RWD i umożliwia klientom banku bardzo wygodną obsługę finansów osobistych na dowolnym urządzeniu. Nową, bardziej przejrzystą i unowocześnioną, szatę graficzną zyskała także dostępna z poziomu R-Online platforma wymiany walut R-Dealer. Ona także samoczynnie dopasowuje się do urządzenia, z którego jest obsługiwana. Klienci banku mogą również od pewnego czasu korzystać z aplikacji mobilnej Mobilny Portfel na telefony z systemami Android i iOS. Umożliwia ona realizację operacji bankowych na identycznych zasadach, jak podczas korzystania ze strony www, w tym też dokonywanie operacji wymiany walut w R-Dealerze, oraz daje dostęp do programu zakupowo-lojalnościowego #korzystaj, z wieloma atrakcyjnymi ofertami z różnych kategorii. Dodatkowo w wersji dla telefonów z systemem Android aplikacja Mobilny Portfel pozwala na płacenie telefonem za zakupy.

/Raiffeisen Polbank

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone