Choć BNPL kojarzone jest głównie z odzieżą, kosmetykami lub elektroniką, dostęp do elastycznych płatności umożliwia realizację również wielu innych potrzeb, takich jak zakup wyposażenia domu. Właśnie z tego powodu Twisto nawiązało współpracę z Mirjan24 – jednym z liderów polskiego e-commerce w kategorii home and living. Sklep działa na rynku od ponad 30 lat i obsługuje klientów w kilkunastu krajach Europy, oferując szeroki wybór wyposażenia wnętrz.

„Podziel na 3” to produkt finansowy, stanowiący odpowiedź na potrzeby klientów robiących większe i droższe zakupy. Zawierając transakcję, klient płaci jedną trzecią jej wartości, a pozostałą kwotę spłaca w dwóch kolejnych miesiącach. 

Partnerstwo budowane na wspólnych wartościach

Bezpośrednia integracja sklepu e-commerce z Twisto, obejmująca zarówno klasyczny BNPL, jak i „Podziel na 3”, jest odpowiedzią na potrzeby klientów Mirjan24 związane z elastycznością, wygodą i możliwością lepszego dopasowania sposobu płatności do swoich zakupów.

Udostępnienie nowoczesnych usług BNPL konsumentom na rynku home & living jest również odpowiedzią na wzrost w tym sektorze: według raportu PMR Market Experts, w 2024 r. jego wartość wzrosła o niemal 3%, odbijając po okresie wyhamowania w roku poprzednim.

Przeniesienie BNPL i “Podziel na 3” do kolejnych branży 

Strategia Twisto na polskim rynku zakłada obecność w wielu segmentach e-commerce – nie tylko tam, gdzie płatności BNPL już są powszechne, ale również w tych, które dopiero odkrywają ten potencjał. Współpraca z Mirjan24 oraz wcześniejsze wdrożenie płatności odroczonych w sklepach stacjonarnych sieci biżuteryjnej Briju to kolejne znaczące kroki w budowaniu szerokiej sieci partnerów, dzięki której klienci mogą korzystać z elastycznych form płatności także przy większych i zaplanowanych zakupach.