W minionym roku platformę Empiku odwiedzało co miesiąc nawet 11 milionów klientów, co oznacza, że prawie co czwarty Polak chociaż raz pojawił się na Empik.com – czytamy w komunikacie.

Empik udostępnia odroczone płatności od PayPo

Od początku 2021 roku do końca czerwca klienci skorzystali z odroczonych płatności PayPo ponad 3 mln razy. To tyle samo co w całym 2020 roku. Obecnie z odroczonych płatności korzysta ponad 500 tys. aktywnych użytkowników. Teraz ich grono znacznie się powiększy.

– Od końca 2019, a w 2020 r. szczególnie, widzimy rosnące znaczenie kanału online w wynikach Grupy Empik. Dostrzegamy też narastające zapotrzebowanie na bezpieczne i wygodne instrumenty do opłacania zakupów w jej e-sklepie. Odroczone płatności są tu idealnym rozwiązaniem, odpowiadającym na potrzeby klientów Empik.com. Wierzymy, że będą oni chętnie korzystać z tej metody , podobnie jak robią to kupujący w innych sklepach z dostępną opcją odroczenia płatności- komentuje Radosław Nawrocki, CEO PayPo.

Warto przypomnieć, że pod koniec zeszłego roku Empik wdrożył rozwiązanie Premium Pay&Go, które umożliwia samodzielne skanowanie produktów i opłacanie zakupów w aplikacji mobilnej, bez konieczności podchodzenia do kasy.