W swojej nowej roli COO, Dorota Adamczyk skupi się na usprawnianiu współpracy między marketingiem, sprzedażą i zespołami produktowymi. Będzie dążyła do wprowadzenia bardziej efektywnych procesów decyzyjnych, opartych na danych, aby wspierać rozwój produktów i strategii sprzedaży. Jej celem będzie optymalizacja zasobów wokół przychodów, skalowanie biznesu oraz wzmocnienie obecności firmy na rynkach polskim i DACH.

Dorota Adamczyk nową COO Autenti

Przed dołączeniem do Autenti Dorota Adamczyk pełniła kluczowe role w Grupie Wyborcza.pl/Agora, gdzie jako Chief Digital Revenue Officer podwoiła cyfrowe przychody firmy i zwiększyła liczbę aktywnych subskrypcji do 300 tysięcy. Jej inicjatywy skupione na wzroście przychodów, rozwoju obszaru subskrypcji oraz wzroście fundamentalnych KPI były kluczowe dla cyfrowej transformacji i wzrostu organizacji – czytamy w komunikacie.

Dorota Adamczyk ukończyła studia w zakresie stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Jagiellońskim i zdobyła tytuł MBA na Politechnice Warszawskiej, specjalizując się w transformacji cyfrowej.

– Autenti posiada wszystkie niezbędne elementy, aby odnieść znaczący sukces na rynkach europejskich, podobnie jak to ma miejsce w Polsce: technologię, która przynosi realną wartość dla biznesu i środowiska oraz zaangażowanych ludzi na pokładzie. Dla mnie możliwość objęcia roli COO w takiej firmie to ogromne wyróżnienie, ale także duża odpowiedzialność. Równocześnie jestem przekonana, że wraz z zespołem Autenti osiągniemy nasze cele – komentuje Dorota Adamczyk.