Arkadiusz Cempura

Arkadiusz Cempura

Z wykształcenia magister inżynier o specjalności telekomunikacja. Co przekłada się na ciągłe zainteresowanie nowymi technologiami, a głównie ich użytecznością w naszym życiu. Z zawodu specjalista do sprawiania, aby klienci… kupowali. Nowe pomysły, rozwiązania, rzeczy. Zachęca ludzi, aby chcieli zmienić przyzwyczajenia. Namawia do zmiany podejścia, szukania rozwiązań, do wyjścia poza krąg własnych przyzwyczajeń. Sam wie, że to właśnie „przyzwyczajenia” są wrogiem „nowości”. Podkreśla, że digitalizacja to proces, który zaczął się już dawno, pewnie już w XIX wieku i o tym by w pędzie digitalizowania, wszystkiego i wszędzie, nie zapominać o człowieku. O człowieku w kliencie, partnerze, sobie. Zachęca do tego aby ludzie nie unikali nowych technologii, wdrażali je nie tylko po to aby maksymalizować zysk, ale aby pracowało się lepiej a klienci byli zadowoleni. Również proponuje nie czekać na to co przyniesie przyszłość, tylko samemu ją tworzyć – bo jutro pojawia szybciej niż się spodziewamy. Walczy z postawą „bo zawsze tak robiliśmy”. Jest człowiekiem, który wie co to trzepak, wychował się na Lemie i Assimovie, pamięta „piszczenie” modemu, a przy otwarciu pierwszego konta bankowego musiał wymusić uciekając się do lekkiego nadużycia. Nadal sprawnie porusza się w natłoku technicznych nowości, szukając korzystnego ich zastosowania. Realizował projekty m.in. dla Credit Agricole Bank Polska, Alfa Bank Ukraina. Obecnie jest dyrektorem departamentu bankowości codziennej w Euro Banku. Odpowiada za ofertę banku w zakresie kont osobistych, kart płatniczych, lokat oraz ubezpieczeń.

Posty użytkownika:

Czy faktycznie bankowość będzie (inna) za 10 lat?

7 dni temu Arkadiusz Cempura
„Bankowanie jest konieczne, banki nie” - jaka jest przyszłość sektora bankowego? Jak będą wyglądać oddziały w przyszłość?

Tych funkcjonalności brakuje mi w Apple Pay

2 miesiące temu Arkadiusz Cempura
Przyzwyczajenie do tej formy płatności powoduje, że pojawia się problem, jeśli muszę zapłacić standardową kartą, ponieważ muszę przypomnieć… poprawny PIN.

Digitalizacja to podstawa. Die or be digital

3 miesiące temu Arkadiusz Cempura
Nie ma chyba dzisiaj firmy z szeroko pojętego sektora finansowego, która w strategii nie ma wpisane „digitalizacja”.