Blisko 9 milionów klientów Revolut na świecie korzysta z rezerwacji na platformie Booking.com, co pokazuje skalę możliwych synergii wynikających ze współpracy. Revolut Business obsługuje linie lotnicze, operatorów systemów biletowych i biura podróży na całym świecie. Współpraca z Booking.com umocni już i tak silną pozycję Revolut w branży turystycznej. Liczba aktywnych klientów ogółem płacących za produkty i usługi online z pomocą Revolut Pay sięga blisko 2 milionów użytkowników miesięcznie.

Wybierając Revolut Pay jako metodę płatności na Booking.com użytkownicy będą mogli zapłacić szybko i bezpiecznie za noclegi, a następnie także za bilety lotnicze i wynajem samochodu (obowiązuje regulamin). W momencie płatności, klienci zostaną przekierowani z platformy Booking.com by sfinalizować transakcję “jednym kliknięciem” w aplikacji Revolut, co usprawni proces i zwiększy ochronę środków, dzięki biometrycznym systemom bezpieczeństwa Revolut.

Klienci wybierający Revolut Pay jako metodę płatności będą mogli też liczyć na dodatkowy benefit w postaci punktów RevPoints za każdą zrealizowaną transakcję. RevPoints to pierwszy europejski program korzyści dla kart debetowych, gdzie punkty mogą zostać wykorzystane przy płatności z Revolut Pay na stronach tysięcy sklepów i usługodawców online, w tym Booking.com. Ponadto, można je wymieniać na benefity takie jak mile lotnicze, noclegi, karty podarunkowe i inne korzyści w aplikacji Revolut (obowiązuje regulamin). Promocja przedświąteczna: od 17 listopada do 3 stycznia klienci mogą otrzymać więcej punktów RevPoins za swoje zakupy dzięki mnożnikowi 10x RevPoints i zbliżyć się finansowo do kolejnego wyjazdu (obowiązuje regulamin).

Aby umożliwić podróżnym korzystanie z nowej metody płatności, Booking.com zintegrował się z systemami Revolut Business i korzysta z nich jako elementu codziennych działań operacyjnych. Takie zaufanie do usług biznesowych Revolut jest mocnym fundamentem do dalszego rozszerzania współpracy.