Jeden z partnerów aff44, z którym sieć współpracuje od początku swego istnienia, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom partnerów. Na rynek weszło nowe narzędzie Proactive Fraud Prevention by TUNE, które za cel stawia sobie ograniczenie oszustw reklamowych, a tym samym – ochronę interesów swych klientów.
Rozwiązania dedykowane afiliacji
TUNE.com to jedna z największych globalnych platform oferujących oprogramowanie do marketingu efektywnościowego. Jej flagowy produkt jest elastycznym rozwiązaniem Software as a Service służącym do śledzenia, optymalizacji i zarządzania programami partnerskimi. Aff44, widząc ogromny potencjał drzemiący w technologii TUNE, zdecydowała się na podjęcie współpracy już od samego początku istnienia sieci.
Prewencyjne przeciwdziałanie fraudom to także jeden z głównych celów strategicznych aff44 w bieżącym roku. Pod koniec zeszłego roku w aff44 podjęto decyzję o maksymalnym skupieniu się na działaniach mających na celu przeciwdziałać oraz zapobiegać oszustwom reklamowym. W firmie przeprowadzono audyt wewnętrzny, który pozwolił wyeliminować możliwość pojawienia się jakichkolwiek błędów proceduralnych, które w październiku ubiegłego roku doprowadziły do tzw. Cookie stuffingu. Wprowadzono m.in efektywniejszy model controllingu wewnętrznego oraz usprawniono procesy compliance.
– Aff44 współpracuje z TUNE od samego początku istnienia sieci. Dzięki współpracy i nowym rozwiązaniom jakie oferuje nam TUNE jesteśmy w stanie nieustannie monitorować rynek, rejestrować dynamikę jego zmian, dbać o nasze interesy w oparciu o najnowsze technologie. Problemy, z jakimi borykaliśmy się przed paroma miesiącami uświadomiły nam, że należy stawiać przede wszystkim na bezpieczeństwo i profesjonalne narzędzia. Dzięki temu mamy poczucie, że również możemy przyczynić się dbania o rozwój rynku afiliacji, w oparciu o uczciwe praktyki – komentuje Rafał Szunejko, Head of Affiliate Marketing w aff44.
Fraudy – realne zagrożenie dla branży
Oszustwa reklamowe to realny problem, z którym bezpośrednio boryka się cała branża marketingowa – w szczególności reklamodawcy, którzy odczuwają coraz większe straty i brak zwrotów z zainwestowanych pieniędzy, tracąc tym samym wiarę w programy partnerskie. Sieci afiliacyjne zabezpieczają się przed oszustwami reklamowymi, nawiązując współpracę z platformami takimi jak TUNE. To pozwala na budowanie przejrzystości i zaufania branży, na którego filarach powinien opierać się cały ekosystem marketingowy.
– Współpraca z TUNE daje nam gwarancję bezpieczeństwa oraz poczucie ochrony interesów naszej sieci. Dbając o przejrzystość zasad oraz opierając się na najnowocześniejszych rozwiązaniach dążymy wspólnie do profesjonalizacji rynku i wyzbycia się z niego nieuczciwych praktyk – komentuje Krzysztof Przybysz, CEO w Grupie LOANDO.
Proactive Fraud Prevention – nowe narzędzie do walki z fraudami
Tune nieustannie stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom branży, dlatego też wprowadziła na rynek nowe narzędzie Proactive Fraud Prevention, stworzone do walki z oszustwami reklamowymi, zapewniające ich skuteczne wyszukiwanie bezpośrednio w TUNE.
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci TUNE mogą uzyskać pełną wiedzę na temat jakości ich ruchu oraz podjąć automatyczne działania w celu ograniczenia zagrożenia oszustwem reklamowym. Narzędzie pozwala na automatyczne wykrywanie i odrzucanie fałszywych kliknięć oraz ruchu płynącego m.in. z botów, anominowych serwerów proxy, znanych zainfekowanych źródeł czy znanego, złośliwego oprogramowania.
Narzędzie posiada również możliwość raportowania klientom wyników. TUNE zapewnia także śledzenie i zgłaszanie odrzuconych wyświetleń i kliknięć, by umożliwić klientom analizę partnerów i źródeł o wysokiej i niskiej skuteczności.
– Naszą misją jest umożliwianie sieciom afiliacyjnym budowanie swego biznesu na platformie TUNE w celu zapewnienia ich klientom możliwie najlepszych produktów. To właśnie dlatego wprowadziliśmy najlepsze w branży narzędzia dla sieci zrzeszanych przez TUNE, takich jak aff44, aby lepiej analizować jakość ich ruchu i blokować podmioty szkodliwe. Jesteśmy podekscytowani wizją tego, jak te narzędzia będą pomagać firmom takim jak aff44 w dostarczaniu marketingowcom i partnerom znakomitych produktów – komentuje Dan Koch, CTO w TUNE.