Influencer Boot Camp to pierwsze w Polsce wydarzenie dla twórców internetowych łączące edukację z konkursem. Do tej pory 8 webinarów obejrzało już prawie 700 uczestników projektu Do zakończenia cyklu bezpłatnych webinarów zostały jeszcze tylko 2 dni. Nadal można rejestrować się na stronie Influencer Boot Camp. Zarejestrowany uczestnik może w dogodnej dla siebie chwili odtwarzać webinaria i czerpać z nich wiedzę.

– Po skończeniu ostatniego darmowego webinaru ruszają mistrzostwa e-sprzedaży, w których można się zapisać ze swoim produktem i sprzedawać go – jak gdyby nigdy nic – swojej społeczności. W efekcie nie tylko zarobimy na samym produkcie, ale też będziemy brani pod uwagę w cotygodniowych zestawieniach, a także, po miesiącu, w zestawieniu ogólnym. Dla najlepszych czekają konkretne nagrody pieniężne – zachęca do udziału w konkursie Andrzej Tucholski, ambasador akcji.

Mistrzostwa e-sprzedaży

Konkurs startuje dokładnie w Cyber Monday czyli 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie do 26 grudnia. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. złotych. Finalistów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku. W konkursie będzie mógł wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczebności jego odbiorców czy doświadczenia.

W ramach rywalizacji, oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc zmagań, zaplanowano cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach: wolumen sprzedaży oraz wartość sprzedaży w złotówkach.

Kto może zostać uczestnikiem projektu?

Każda osoba, która tworzy treści cyfrowe. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub umiejętnościami i chce zwiększyć cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online. Program został tak ułożony, by każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb i na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online.

Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie influencerbootcamp.pl