Pierwszy projekt ukazuje otwartą książkę, odnosząc się wprost do założeń jednej z najnowszych kampanii banku „Zabookuj czas na relaks”. Wpisuje się to w działania VeloBanku na rzecz promocji czytelnictwa. Z kolei druga karta posiada stylizowany napis „VeloLove” – czytamy w komunikacie prasowym.
Nowe wizerunki kart dostępne dla klientów VeloBanku
Na awersie kart znajdują się również standardowo: logotyp banku, symbol organizacji płatniczej i oznaczenie typu karty. Pozostałe dane – imię i nazwisko właściciela karty, numer karty, data ważności i kod – zostały przeniesione na rewers, który jest w układzie poziomym z uwagi na przyzwyczajenia użytkowników.
Plastik, z którego wykonano karty, w 100% pochodzi z recyklingu. Cechą charakterystyczną nowych wzorów jest także niewielkie wycięcie, tzw. blind notch, które ułatwia identyfikację rodzaju karty osobom słabowidzącym i niewidomym – czytamy w komunikacie.
Jakiś czas temu pisaliśmy również, że pracownicy VeloBanku wykorzystują generatywną sztuczną inteligencję do obsługi reklamacji klientów. Wdrożenie wykorzystuje możliwości GenAI w architekturze wieloagentowej. Agenci AI wspierają pracowników od wprowadzenia danych, przez kategoryzację przypadków, po szkic odpowiedzi. Rozwiązanie jest wdrażane przez bank we współpracy z Accenture.
Z kolei pod koniec maja VeloBank podpisał warunkową umowę zakupu części detalicznej Citi Handlowego. Finalizacja transakcji nastąpi po otrzymaniu wymaganych zgód regulacyjnych i osiągnięciu tzw. gotowości operacyjnej, co jest spodziewane w połowie 2026 roku.