7 grudnia bieżącego roku klienci VeloBanku poznali nowe funkcjonalności swojej bankowości internetowej. To jeden z etapów prac nad jej udoskonaleniem, którego finalnym efektem będzie nowa odsłona interfejsu i serwisu banku – czytamy w komunikacie. VeloBank prowadzi także prace nad nową aplikację mobilną, której premiera jest zaplanowana na koniec I kwartału 2023 roku.

Co nowego w serwisie VeloBanku?

Wprowadzone w grudniu zmiany dotyczyły najważniejszego obszaru dla klientów, związanego z posiadanymi produktami bankowymi. Informacje o nich są teraz dostępne w jednym miejscu, dzięki czemu korzystający z serwisu VeloBank zyskali szybki podgląd wszystkich swoich kont, lokat, kredytów i kart. Mogą również łatwiej nimi zarządzać dzięki skrótom do najbardziej popularnych funkcji oraz dodawać nowe produkty i usługi.

Poruszanie się po bankowości internetowej VeloBanku miało też stać się wygodniejsze dzięki nowej odsłonie modułu „Ustawień”. Bank zebrał tu najważniejsze funkcje dotyczące zarzadzania bezpieczeństwem, zgodami oraz danymi osobowymi. Z tego poziomu użytkownicy samodzielnie zmienią swoje limity transakcji czy włączą powiadomienia SMS i mejl.

Nowością w bankowości internetowej VeloBanku jest natomiast moduł „Usługi”. Tu klienci mają skorzystać ze wszelkich dodatkowych funkcjonalności i VAS (value added services), czyli produktów poza bankowych, np. ubezpieczeń. W tej zakładce znalazła się także Cyfrowa tożsamość – VeloID, która daje dostęp do usług publicznych i Profilu Zaufanego. VeloID pozwala na zdalne załatwienie spraw z wieloma instytucjami, np. z urzędem, ubezpieczycielem czy dostawcą energii.

W sekcji „Usługi” zebrane są również informacje o płatnościach zbliżeniowych, gdzie klienci mogą sprawdzić, które z nich są już aktywne, a z których mogą skorzystać w przyszłości. Z jej poziomu zarządzą też usługą BLIK. Dodatkowo, użytkownicy mogą z tego miejsca przejść do Kantoru.