Platforma VeloMarket w ciągu dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów w różnych kategoriach. Po tym okresie sklep może pochwalić się średnio tysiącem zamówień każdego dnia – czytamy w komunikacie.
VeloBank podaje statystyki platformy VeloMarket
VeloMarket to marketplace z ofertą produktów w zróżnicowanych kategoriach. Korzystniejsze dla środowiska wybory mają być ułatwiane klientom dzięki wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty tagiem Velo.
Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego. Co ważne, klienci, którzy zdecydują się na większe zakupy, np. z obszaru OZE, na platformie VeloMarket mogą uzyskać finansowanie VeloBanku. W e-sklepie równocześnie zamówią też montaż urządzeń.
Przypomnijmy, że VeloBank jako pierwszy bank w Polsce udostępnił usługę BLIK Płacę Później w wersji produkcyjnej. W pierwszej kolejności była ona dostępna wyłącznie na platformie VeloMarket. Dzięki temu klienci mogą dokonywać transakcji z wykorzystaniem kodu BLIK, odraczając płatność o 30 dni.