W aplikacji pojawił się również live chat – wygodny i bezpieczny sposób kontaktu z zespołem wsparcia. Wszystkie wiadomości są szyfrowane, dzięki czemu dane użytkowników pozostają poufne. Nie ma ryzyka trafienia do fałszywego czatu w komunikatorach – kontakt odbywa się wyłącznie wewnątrz aplikacji NovaPay EU, gdzie każda wiadomość jest chroniona. Dodatkowo powiadomienia push pomagają użytkownikom nie przegapić aktualizacji, komunikatów od zespołu NovaPay EU czy informacji o statusie transakcji.

„Rozwijamy NovaPay EU jako intuicyjne i bezpieczne narzędzie finansowe. Aplikacja łączy europejskie standardy bezpieczeństwa z prostym interfejsem, dobrze znanym naszym klientom, którzy korzystali wcześniej z usług NovaPay w Ukrainie. Te aktualizacje to kolejny krok w stronę jeszcze łatwiejszego, szybszego i bardziej zrozumiałego korzystania z usług finansowych – niezależnie od tego, w którym kraju UE znajduje się użytkownik” – mówi Wiktoria Lawrenczuk, dyrektor ds. międzynarodowego rozwoju strategicznego w NovaPay EU UAB.

Przypomnijmy, że we wrześniu NovaPay EU uruchomiła aplikację mobilną, która umożliwia otwieranie rachunków w euro i złotówkach, wydawanie kart wirtualnych, wykonywanie płatności i przelewów, a także wypłatę gotówki w bankomatach w całej Unii Europejskiej – w tym również w Ukrainie.

Polska jest jednym z kluczowych rynków dla NovaPay EU. Aplikacja działa we współpracy z polską instytucją płatniczą Quicko, licencjonowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF), która świadczy pełen zakres usług płatniczych zgodnie z przepisami prawa polskiego. Aplikacja jest dostępna do pobrania w App Store i Google Play.