Wydarzenie zgromadzi około 1500 uczestników, którzy będą mieli okazję posłuchać 36. unikalnych wystąpień. I Love Marketing & Technology to dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy prelegent ma na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników.

Konferencja została podzielona na trzy ścieżki tematyczne:

  • 22 października – I Love social media
  • 23 października – I Love marketing
  • 24 października – I Love AI 

Uczestnicy mają do wyboru bilet na jeden dzień eventu lub wejściówkę 3-dniową. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. Co więcej, program swojego wyjazdu mogą dopełnić dodatkowymi szkoleniami, które organizowane są w tygodniu konferencyjnym:

  • 21 października – AI dla marketingu 
  • 22 października – Email marketing 2024
  • 23 października – Social Media Manager
  • 24 października – Strategia marketingowa

Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

A co z biletami? Uczestnicy mają do wyboru wejściówki na jeden dzień eventu lub pakiet 3-dniowy. Dzięki temu mogą uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które ich interesują, a także dopełnić swój udział organizowanymi w tym samym czasie szkoleniami:

  • 21 października – AI dla marketingu 
  • 22 października – Email marketing 2024
  • 23 października – Social Media Manager
  • 24 października – Strategia marketingowa

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl.