Wydarzenie zgromadzi około 1500 uczestników, którzy będą mieli okazję posłuchać 36. unikalnych wystąpień. I Love Marketing & Technology to dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy prelegent ma na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.
Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników.
Konferencja została podzielona na trzy ścieżki tematyczne:
- 22 października – I Love social media
- 23 października – I Love marketing
- 24 października – I Love AI
Uczestnicy mają do wyboru bilet na jeden dzień eventu lub wejściówkę 3-dniową. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. Co więcej, program swojego wyjazdu mogą dopełnić dodatkowymi szkoleniami, które organizowane są w tygodniu konferencyjnym:
- 21 października – AI dla marketingu
- 22 października – Email marketing 2024
- 23 października – Social Media Manager
- 24 października – Strategia marketingowa
Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.
A co z biletami? Uczestnicy mają do wyboru wejściówki na jeden dzień eventu lub pakiet 3-dniowy. Dzięki temu mogą uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które ich interesują, a także dopełnić swój udział organizowanymi w tym samym czasie szkoleniami:
- 21 października – AI dla marketingu
- 22 października – Email marketing 2024
- 23 października – Social Media Manager
- 24 października – Strategia marketingowa
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl.