– Cieszymy się, że możemy wspólnie kształtować odpowiednie środowisko płatności i dalej się rozwijać, szczególnie, że wszyscy jesteśmy częścią trendu, jakim jest świadoma konsumpcja – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
Adyen nawiązuje współpracę z Less_
Less_ jest mobilną platformą zakupową z ponad 700 tys. aktywnych użytkowników. Firma głośno mówi o zwiększaniu u konsumentów świadomości dotyczącej cyklu życia odzieży. Według raportu 2020 Resale Report przygotowanego przez ThredUp i GlobalData, rynek sprzedaży rzeczy z drugiej ręki, ma wzrosnąć 5-krotnie do 2024 roku, ponieważ zakupy robione w ten sposób dostarczają użytkownikom nie tylko rozrywki, ale także większej wartości.
W związku z rosnącą popularnością marketplace’ów w obecnym krajobrazie zakupowym, ważne jest, aby właściciele firm oferowali klientom najbardziej komfortowe i bezpieczne doświadczenie użytkownika.
Będzie ono teraz dostępne także dla użytkowników Less_ dzięki Adyen for Platforms – produktowi płatniczemu dla platform takich jak eBay, GoFoundMe czy Etsy. Rozwiązanie pozwala użytkownikom marketplace’ów cieszyć się spójnym procesem płatniczym w kanałach zakupowych – na stronie internetowej i w aplikacji. Oznacza to również zwiększony poziom bezpieczeństwa i zaufane opcje płatności.
– Nasz partner technologiczny Adyen umożliwił wprowadzenie do portalu zintegrowanego modułu płatności elektronicznych, bazującego na bezpiecznym modelu Escrow. Dla użytkownika oznacza to szybką i bezpieczną transakcję z wykorzystaniem najpopularniejszych metod płatności oraz gwarancję otrzymania produktu zgodnego z opisem. W odróżnieniu od konkurencyjnych rozwiązań, użytkownicy Less_ mogą korzystać z tej opcji całkowicie za darmo, wraz z programem ochrony kupujących i sprzedawców – komentuje Mateusz Oleksiuk, CEO and Co-founder Less_.