Jednym z ciekawszych elementów wydarzenia były prezentacje i case study, które rzuciły nowe światło na rozwój technologii dla sektora finansowego. Szczególną uwagę przykuły Case Study i Success Story największych banków w Polsce.

Case study i nowoczesne technologie w praktyce

Prezentacja zespołu Ailleron wraz z ING Bank Śląski, przedstawiająca case wdrożenia rozwiązania LiveBank dla Klientów SME i korporacyjnym. To świetny przykład, jak technologia może transformować doświadczenia klientów biznesowych, zapewniając im wygodny i efektywny dostęp do usług bankowych, w tym zaawansowanej obsługi zdalnej.

Równie interesująca była prezentacja zespołu Santander Bank Polska, który wraz z zespołem LiveBank zaprezentował, jak rozwiązanie oparte na danych może zoptymalizować proces samoobsługowego onboardingu klientów. Podkreślono, że onboarding w Santander jest starannie dostosowany do potrzeb klienta, zapewniając idealne tempo wdrażania. Dzięki LiveBank, doradcy banku są wyposażeni w narzędzia umożliwiające zdalną sprzedaż produktów finansowych, co nie tylko zwiększa ich efektywność, ale również podnosi poziom profesjonalizmu.

Networking, technologia i atmosfera przyszłości

Nowoczesne technologie były wszechobecne nie tylko podczas wystąpień na scenie – między panelami uczestnicy mogli spróbować swoich sił w wyścigach samochodowych, strerowanych za pomocą myśli w grze Neuromind lub wejść w interakcję z humanoidalnym robotem.

AIF to również doskonała okazja do nawiązywania cennych kontaktów biznesowych. Networking w takim otoczeniu pozwalał na swobodną wymianę pomysłów i doświadczeń, które mogą realnie wpłynąć na przyszłe działania uczestników. Muzyka na żywo oraz starannie zaaranżowana przestrzeń dodatkowo sprzyjały nawiązywaniu nowych relacji w przyjaznej i luźnej atmosferze.