Aktualizacja danych osobowych w banku to konieczność. Nieaktualne informacje mogą niepotrzebnie skomplikować relacje klienta z bankiem: utrudnić kontakt, opóźnić zaciągnięcie kredytu lub pożyczki oraz realizację dyspozycji, na której w danej chwili zależy konsumentowi. Dlatego warto pamiętać o podaniu nowych informacji w przypadku przeprowadzki, zmiany nazwiska, numeru telefonu, adresu mailowego lub wymiany dowodu osobistego.

Zaktualizuj swoje dane osobowe w aplikacji Banku Millennium

W Banku Millennium użytkownicy mogą już samodzielnie aktualizować większość danych bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce. Uruchamiając aplikację mobilną banku w ciągu kilku minut, klienci mogą zaktualizować adres zamieszkania, numer kontaktowy, zdjęcie profilowe oraz dodać polski dowód osobisty, jeśli klient podał w banku inny dokument tożsamości.

Klienci nie tylko zyskują możliwość samodzielnej aktualizacji podstawowych danych osobowych. Aplikacja Banku Millennium będzie przypominać również o danych, które należy uzupełnić lub zaktualizować. Aby skorzystać z nowych możliwości klienci powinni zaktualizować aplikację Banku Millennium do najnowszej wersji (4.109).

Ostatnio pisaliśmy, że Bank Millennium zaoferował klientom ubezpieczenia nieruchomości. Polisę można kupić bezpośrednio w aplikacji mobilnej lub przez telefon. Na zakup ubezpieczenia w Banku Millennium zdecydować się może praktycznie każdy – właściciele domów, mieszkań, domów w budowie, lokatorzy lub inwestorzy, którzy wynajmują swoją nieruchomość.

Niedawno podawaliśmy również, że Bank Millennium uruchomił bezpłatny kalkulator śladu węglowego dla przedsiębiorstw. To narzędzie dostępne online umożliwia firmom obliczenie emisji gazów cieplarnianych, uporządkowanie danych środowiskowych w zakresie zużycia energii, paliw czy surowców oraz przygotowanie raportu zgodnie z rekomendacjami redukcji emisji i planem dekarbonizacji. Kalkulator powstał we współpracy z Fundacją Climate and Strategy.