Aplikacje mobilne odpowiadają już za 35% sprzedaży w Grupie Modivo (eobuwie.pl: 33% – wzrost o 71% r/r, Modivo: 42% – wzrost o 106% r/r). Średnio odnotowują one prawie 250 tysięcy pobrań miesięcznie. Do tej pory aplikację eobuwie.pl pobrano ponad 16 mln razy, a Modivo 5,8 mln.
eobuwie.pl i Modivo stawiają na e-commerce
Jak pokazują dane z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2023”, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego zakupy realizuje już 62% użytkowników w Polsce. Co istotne, klienci najczęściej wybierają w ten sposób gry i aplikacje, a także produkty z kategorii: moda, uroda i elektronika.
– Postawiliśmy na dostęp do popularnych usług eobuwie.pl, w tym Przymierz zanim zapłacisz czy rekomendacje doboru rozmiaru obuwia esize.me (na rynku polskim). W ubiegłym roku wydaliśmy nową aplikację eobuwie.pl, która istotnie wspiera wzrost w segmencie, a użytkownikom daje możliwość jeszcze szybszej finalizacji zamówień oraz dostęp do automatów paczkowych w okolicy – mówi Szymon Bujalski, Członek Zarządu Grupy Modivo.
W aplikacjach eobuwie.pl oraz Modivo użytkownicy mają dostęp do kolekcji obuwia, odzieży i akcesoriów. Podczas zakupów mogą wybierać spośród marek m.in. premium, casual i sportowych. Dodatkowo od grudnia 2022 r. klienci Modivo mogą także z poziomu aplikacji korzystać z oferty marketplace, zyskując tym samym dostęp do oferty produktów sprzedawanych przez sprawdzonych partnerów handlowych także z kategorii home & decor.