Za pośrednictwem Atuomarketu klienci mają dostęp do nowych i używanych samochodów oferowanych wraz z gotowym finansowaniem oraz pakietem usług serwisowych. Klient może zamówić auto pod wskazany adres, a system jest zintegrowany z serwisem iPKO i aplikacją mobilną IKO.

Ponad 3 tys. sprzedanych aut na platformie Automarket od PKO BP

Najpopularniejszym sposobem nabycia samochodu przez klientów pozostaje niezmiennie wynajem długoterminowy, na drugim miejscu plasuje się finansowanie w leasingu, trzecią najchętniej wybieraną formą jest zakup auta za gotówkę.

Analizując wszystkie umowy, aż 28% z nich przeprowadzonych jest w pełni online. Klienci chętnie korzystają z wygody zdalnych zakupów oraz możliwości zamówienia wybranego samochodu prosto pod swój dom – czytamy w komunikacie PKO BP.

Na platformie jest dostępnych ponad 1100 aut, z których niemal 400 jest nowych Na Automarkecie samochody dostępne są właściwie od ręki. Eksperci firmy deklarują, że w większości przypadków przed upływem 2 tygodni od podpisania umowy, klient może zasiąść za kierownicą wybranego przez siebie samochodu.