Karta zapewnia dostęp do informacji na temat zawartego ubezpieczenia i numeru polisy. Klienci znajdą tam również numer kontaktowy do centrum alarmowego AXA Partners, czy wskazówki dotyczące korzystania z ubezpieczenia podróżnego, np. jak zgłosić szkodę.
Polisy turystyczne Axa Partners zapiszesz na telefonie
Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. Co można znaleźć w Elektronicznej Karcie Podróżnika? Przede wszystkim dane, które pozwalają na potwierdzenie posiadanego ubezpieczenia.
W razie szkody posiadacz Karty będzie mógł sięgnąć po telefon, w którym będzie miał od razu możliwość wybrania numeru do centrum pomocy assistance, działającego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo, klient znajdzie tam przydatne wskazówki, jak postępować w przypadku awarii na drodze.
Pobranie Karty na smartfona ma być bardzo łatwe. Elektroniczna Karta Podróżnika znajduje się na stronie, która wyświetli się po zakupie ubezpieczenia. Dostaniemy ją również w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup w postaci kodu QR oraz linku. Skorzystanie z Karty Podróżnika oznacza dla klienta również 30% zniżki na ubezpieczenie turystyczne na kolejne podróże.
– Nowoczesne narzędzia cyfrowe pozwalają przenieść do wersji online rozwiązania, dzięki którym nie trzeba się martwić, gdzie przechowywać stos papierowych dokumentów oraz jak je wydrukować, zwłaszcza kiedy kupiliśmy polisę w ostatniej chwili, np. na lotnisku – mówi Łukasz Hajkowski Country Manager w Polsce oraz Członek Zarządu AXA Partners CEE.