Jak wynika z badania przeprowadzonego dla Banku Millennium, 81% Polaków regularnie korzysta z bankowości mobilnej. Jednocześnie niemal połowa posiadaczy kont nie była w oddziale już od ponad pół roku. Dla 41% Polaków wygodna bankowość online to jedno z dwóch najważniejszych kryteriów wyboru konta obok braku opłat za prowadzenie rachunku.
Millenium 360° zyskuje bezpłatne prowadzenie konta
W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji.
— Po szeroko zakrojonych badaniach potrzeb klientów oferujemy bezpłatnie prowadzony rachunek z wieloma narzędziami mobilnymi oraz medycznym assistance. Proponujemy usługi dodatkowe, takie jak: zwroty za zakupy, Pakiet Walutowy do karty, a wkrótce także pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Nowością w Millenium 360° są usługi walutowe. Bank Millenium poszerzył limit walutowy, w ramach którego klient ma możliwość dokonywania płatności w każdej walucie bez marży banku za przewalutowanie do 1 tys. zł. a także wprowadził Pakiet Walutowy. Klient może włączać go w aplikacji mobilnej, w cenie 9,90 zł za tydzień. Pakiet obejmie nielimitowane transakcje walutowe po kursie organizacji płatniczej, bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie.
W ramach wachlarza usług Millennium 360° znalazła się także platforma zakupowa goodie. Wartość zakupów dokonanych w programie przekroczyła już 1 mld zł, a wartość cashbacku naliczonego od tej kwoty to już ponad 27 mln zł. W ramach pakietu dostępnych jest już blisko 800 popularnych marek i sklepów internetowych. Wkrótce bank udostępni też klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących np. gier czy multimediów.
— Mamy już ponad 2 mln klientów, którzy korzystają z banku mobilnie. Dziś natomiast stawiamy na e-commerce, bo już 77% internautów w Polsce robi zakupy online. Chcemy również zaproponować nową usługę CyberWsparcia, dostępną w bankowości elektronicznej – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.