Usługa Finanse 360° pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.

Bank Millennium rozwija otwartą bankowość

W celu uruchomienia usługi wystarczy:

  • po zalogowaniu do konta kliknąć w dodatkowy kafel w sekcji z podsumowaniem środków lub w baner na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
  • udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
  • po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
  • zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

Usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje możliwość dodania kont prowadzonych teraz już w jedenastu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Banku Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo, Citibanku, Credit Agricole i Getin Banku. Jednocześnie klient może zlecać w Millenecie przelewy z kont w sześciu bankach: Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Banku Pekao, PKO BP i Santander Banku.