Budowa nowej aplikacji została poprzedzona badaniami i testami z użytkownikami. Pokazały one m.in. różnice w korzystaniu z aplikacji – duże firmy i osoby nimi zarządzające używają aplikacji mobilnej głównie do kontroli, mniejsze wykonują w niej większość operacji bankowych. Dlatego jako kluczowa kwestia została wskazana możliwość personalizacji aplikacji – można ją dopasować do potrzeb konkretnego użytkownika.

Nowa aplikacja mobilna dla firm od Banku Millennium

Do nowej aplikacji dla firm na iOS można logować się biometrycznie. Dla Androida ta forma logowania będzie dostępna już wkrótce. Zamiast hasła wystarczy skan odcisku palca lub rozpoznanie twarzy. W aplikacji można zarządzać jednocześnie wieloma kontami, w jednym panelu, a uprawnienia dla użytkowników nadawać według potrzeb danego stanowiska – czytamy w komunikacie Banku Millennium.

Aplikacja informuje użytkownika o wielu zdarzeniach na rachunku min. wpływach na rachunek, blokadach płatnościach oczekujących na autoryzację. Kontrahentów można od razu sprawdzić na białej liście podatników VAT. Dodatkowo, w łatwy sposób można wygenerować w aplikacji potwierdzenia i wyciągi, które można wysłać e-mailem, Whatsappem, Messengerem, Viberem czy innym komunikatorem.

Na ekranie głównym znajdują się dwa kafle – autoryzacja i przelewy odrzucone, które pozwalają od razu obsłużyć te operacje Płatności, które czekają na autoryzację, użytkownik może zaznaczyć i potwierdzić jednym kliknięciem. Jedno kliknięcie wystarczy również, żeby zaakceptować całą paczkę zleceń.

Nową aplikację Banku Millennium użytkownik może personalizować według potrzeb. Użytkownik decyduje o tym, jak wygląda strona po uruchomieniu aplikacji, ma możliwość przestawiania i ukrywania elementów, dodawania szybkich skrótów jak przelew krajowy, zagraniczny, VAT, historia, może też ustawiać tryb ciemny, tzw. dark mode.