Przedsiębiorcy korzystając z czatu w Millenet uzyskają wsparcie w zakresie korzystania z serwisu i poruszania się po nim. Ponadto doradcy mogą zaprezentować klientowi ofertę i dobrać usługi. Skuteczność pomocy online ma zwiększać usługa współdzielenia ekranu z doradcą.

– To kolejny etap rozwoju serwisu internetowego dla przedsiębiorstw, po wcześniejszym udostępnieniu modułu do cyfrowej, dwustronnej wymiany dokumentów między bankiem a firmami oraz eBOKa leasingowego – platformy, pozwalającej na obsługę online umów leasingu. To rozwiązania wyjątkowe na rynku. Rozwijamy Millenet jako wieloproduktową platformę komunikacji z bankiem – mówi Paweł Idzikowski, kierujący zespołem produktów bankowości przedsiębiorstw, Departament Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Jak skorzystać z czatu w Millenet dla przedsiębiorców?

W pierwszej kolejności należy kliknąć ikonę wsparcia w Millenecie. Następnie otworzy się okno wyboru formy kontaktu z bankiem. Po wybraniu opcji czat wystarczy wpisać, jakiego rodzaju wsparcie jest potrzebne. Po nawiązaniu rozmowy można natychmiast udostępnić konsultantowi podgląd wyświetlanego ekranu.

Dzięki współdzieleniu ekranu doradca może wskazywać kursorem konkretne rozwiązania, przy czym posiada on wyłącznie bierny dostęp do bieżącego widoku ekranu klienta. Oznacza to, że nie ma możliwości kliknięcia czy uzupełnienia jakiegokolwiek pola. Konsultant nie widzi innych otwartych zakładek w przeglądarce, ani elementów i programów na komputerze rozmówcy. Po zakończeniu sesji bank traci bezpowrotnie możliwość widoku ekranu klienta.

Do prowadzonego już czatu może dołączyć kolejny konsultant, specjalizujący się w temacie, o który pyta klient. Wtedy czat z klientem równocześnie prowadzi dwóch (lub więcej) konsultantów bankowości przedsiębiorstw. Czat może także zostać przekazany innemu konsultantowi, jeżeli jest taka konieczność – czytamy w komunikacie.