Jak zapewnia Bank Pekao, Omnibank CRM pozwoli na maksymalną personalizację przekazu. Dzięki temu klienci mają otrzymywać oferty zgodne z ich aktualnymi potrzebami. Nowy system ma także zadbać o to, aby użytkownik nie odbierał zbyt wielu informacji, a jedynie najbardziej oczekiwane treści.

Bank Pekao stawia na rozwiązania chmurowe

Nowy projekt Pekao to kompleksowe wdrożenie CRM w chmurze publicznej. Omnibank CRM umożliwia wykorzystanie nowych możliwości analitycznych, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo danych. Wprowadzone do systemu algorytmy mają się przez cały czas rozwijać i uczyć, aby lepiej dopasować dialog i formę przekazu do odbiorcy.

– Wierzę, że wdrożenie tak nowoczesnych, chmurowych narzędzi istotnie wesprze realizację strategii naszego banku w wymiarze budowania relacji z klientami i personalizacji komunikacji. Będziemy skuteczniej docierać z właściwym komunikatem o naszych produktach i usługach, we właściwym czasie, z właściwym przekazem – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

– Osadzenie naszego systemu w chmurze pozwala na zastosowanie bardzo zaawansowanej analityki. Liczę, że zastosowane rozwiązania, a co za tym idzie przewaga technologiczna, przyczynią się do zacieśniania relacji z naszymi klientami i umocnią naszą pozycję banku pierwszego wyboru – komentuje Błażej Szczecki, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Technologii i Operacji.

Warto przypomnieć, że niedawno Bank Pekao we współpracy z Mastercard wprowadził na rynek limitowaną kolekcję kart kredytowych Unique. Na awersie każdej z 440 kart umieszczono fragment obrazu Rafała Bujnowskiego „Ściana pracowni”, z którym powiązano token NFT. To pierwszy na świecie projekt, w którym tradycyjna instytucja finansowa tokenizuje sztukę.