Bank Pocztowy od czerwca bieżącego roku udostępnia nowy proces otwarcia rachunku przez Internet. Bank uruchomił także nową stronę internetową, która jest bazą informacji o ofercie produktów i usług, ale także umożliwia wnioskowanie o konto w pełni online.
Coraz więcej osób zakłada konto w Banku Pocztowym przez Internet
Wnioski o założenie rachunku w Banku Pocztowym można składać zdalnie, w placówkach banku oraz w placówkach pocztowych. Bank wdrożył możliwość otwarcia konta w 100% online, z wykorzystaniem otwartej bankowości. Obecnie z tego udogodnienia mogą skorzystać klienci posiadający dowolny rachunek w jednym z banków: Alior, mBank, Santander, Millennium, ING lub Pekao.
Osoby, które nie są klientami wymienionych banków mogą z kolei wybrać opcję podpisania umowy za pośrednictwem Kuriera Pocztex. Dostarczy on dokumenty pod wskazany przez zamawiającego adres, a następnie podpisany egzemplarz umowy przekaże do placówki banku.
– Udział ROR otwieranych z wniosków internetowych w całej akwizycji rachunków wzrósł z ok. 3% w czerwcu br. do 9% we wrześniu br. Już ponad 30% rachunków w tym kanale zostało otwartych w ramach tzw. „otwartej bankowości”, z wykorzystaniem usługi AIS (Account Information Service) – mówi Joanna Moskalik, Naczelnik Wydziału Produktów Płatniczych, Depozytowych i Inwestycyjnych Banku Pocztowego.
W ofercie Banku Pocztowego są konta osobiste dla trzech pokoleń. Konto w Porządku Start przeznaczone jest dla osób w wieku od 13 do 25 lat. Klientom będącym pomiędzy 26 a 64 rokiem życia bank oferuje Konto w Porządku, a seniorom od 65 roku życia Konto w Porządku Plus.