Wystarczy jednorazowe zatwierdzenie zgody w aplikacji mobilnej banku, by kolejne płatności realizowały się automatycznie. Zarządzanie wszystkimi Płatnościami powtarzalnymi BLIK jest możliwe z poziomu aplikacji mobilnej banku.

BLIK rusza z promocją płatności powtarzalnych

W komunikacie czytamy, że wybierając Płatności powtarzalne BLIK można skorzystać z promocji na subskrypcje za serwis streamingowy Canal+, subskrypcje dostawy produktów Your Kaya, cyfrową prenumeratę Rzeczpospolitej czy cykliczne doładowania karty w Orange. Poza promocjami można także opłacić ubezpieczenie w Allianz, rachunki w PLAY, doładowywać karty w T-mobile i Plus, a także automatycznie płacić za autostrady oraz wspierać ulubionych twórców na Patronite.

Z rozwiązania mogą korzystać klienci PKO Banku Polskiego, banków Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB), Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, oraz Nest Banku. Lista banków udostępniających Płatności powtarzalne BLIK, jak i merchantów, którzy włączą tę usługę ma cyklicznie rosnąć.

Teraz BLIK rusza z nową kampanią promującą usługę. W główną rolę w spocie reklamowym wciela się aktor Eryk Lubos. Ma to być także pierwsza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji dźwiękowej marki BLIK.

Ostatnio pisaliśmy, że ING Bank Śląski udostępnił klientom nową odsłonę Płatności powtarzalnych BLIK. Ma opierać się ona na prostej aktywacji Płatności powtarzalnej BLIK oraz możliwości automatycznego pobierania płatności o zmiennej kwocie i częstotliwości.

Dodatkowo warto przypomnieć, że BLIK chce współtworzyć europejski system przelewów na numer telefonu. „Mamy gotowe rozwiązania, doświadczenie i zaufanie milionów użytkowników na Starym Kontynencie” – mówił na konferencji Impact’25 Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora BLIKA.