Usługa doładowania platform abonamentowych z poziomu bankowości elektronicznej jest rozwiązaniem dla tych osób, które mają obawy przed podawaniem danych swojej karty debetowej / kredytowej zewnętrznym podmiotom. Według badania Blue Media „Innowacje finansowe 2018”, aż 60% Polaków nie jest gotowych na zapisywanie danych swojej karty w sklepie internetowym, aby wygodniej opłacać zakupy internetowe.
Doładowania z poziomu aplikacji
Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą doładować swoje konta na PlayStation, Spotify, Tidal czy Xbox. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media ma być równie intuicyjne co doładowanie telefonu na kartę.
Usługa doładowań Blue Media umożliwia pobieranie kodów za dostęp do gier online, odnawianie abonamentów w wybranych serwisach streamingowych oraz zakup programów. Klienci Banku Millennium mogą realizować dzięki temu doładowania bezpośrednio z poziomu swojej bankowości mobilnej.
Obecnie w ramach usługi dostępne są doładowania do platform z kategorii gry, multimedia i rozrywka. Są to m.in. Google Play Store, PlayStation, XBOX, Nintendo, Spotify, Tidal, CDA Premium, Player VOD, EmpikGO, Allegro.
Jak działa usługa?
Proces doładowania przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej Banku Millennium, należy wybrać opcję doładowania gier, a dalej konkretny produkt oraz jego wartość.
Następnie należy podać adres mailowy, na który przesłany zostanie kod oraz numer telefonu, aby otrzymać wiadomość o statusie realizacji zakupu. Po zaakceptowaniu wymaganych zgód i sfinalizowaniu transakcji klient otrzymuje unikalny kod do wprowadzenia w konsoli, wybranej aplikacji czy serwisie internetowym.