System POS online Dotykačka został już wdrożony w centrach logistycznych Bolt Market, gdzie wspiera zarządzanie sprzedażą i lokalnymi magazynami. Usługa ekspresowych dostaw zakupów Bolt Market pod koniec ubiegłego roku zadebiutowała w Warszawie. Mieszkańcy stolicy mogą z niej skorzystać za pomocą aplikacji Bolt Food.

Integracja systemu Dotykačka z Bolt Food usprawni obsługę zamówień

Dzięki tej integracji, lokal gastronomiczny nie potrzebuje oddzielnego tabletu do zarządzania zamówieniami. Są one automatycznie przetwarzane w systemie. Co więcej, bezpośrednio z poziomu Dotykački, restauracja może modyfikować swoją ofertę udostępnianą w aplikacji Bolt Food.

Dotykačka zapewnia, że przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikacja z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów są dzięki nowemu wdrożeniu w pełni zautomatyzowane.

Integracja z usługą Bolt Food jest dostępna dla wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników systemu POS online Dotykačka z pakietem licencyjnym Dotykačka NIEOGRANICZONA. Do uruchomienia integracji konieczne jest wcześniejsze zawarcie umowy z operatorem usługi Bolt Food – podano w komunikacie.

– W Bolt Food stawiamy biznes naszych partnerów na pierwszym miejscu. Z myślą o nich szukamy rozwiązań, które ułatwią prowadzenie restauracji lub pozwolą obniżyć koszty. To nasz priorytet. Integracja z systemem Dotykačka wpisuje się w te założenia – pomoże restauracjom zarządzać dużym wolumenem zamówień, wesprze je w zakresie zarządzania menu i udostępni niezbędne analizy – mówi Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.