Integracja z „Zamów przez Google” umożliwia restauracjom korzystającym z platformy Bolt Food zwiększenie swojej widoczności w internecie. Użytkownik szukający konkretnej restauracji w Google lub Mapach Google, w ramach nowej funkcji będzie mógł zobaczyć szczegółowy opis, zawierający informacje o menu, recenzje, zdjęcia oraz opcje zamawiania. Następnie klienci będą mogli jednym kliknięciem przejść do aplikacji Bolt Food, aby złożyć zamówienie. Proces zamawiania przez Google jest całkowicie zarządzany przez zespół Bolt Food, co pozwala restauracjom na korzystanie z tej funkcji bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Od momentu rozpoczęcia działalności w Polsce w 2020 roku, Bolt Food dynamicznie rozwija swoją ofertę. Na ten moment platforma obsługuje dziesięć miast w kraju. Obecnie aż 90% restauracji korzystających z Bolt Food stosuje narzędzia marketingowe oferowane przez aplikację. W ciągu ostatniego roku liczba małych i średnich restauracji na platformie Bolt Food wzrosła o 10% na całym świecie.
Agnieszka Cebulska, General Manager Bolt Food w Polsce, podkreśla, że integracja z Google jest naturalnym krokiem w rozwoju platformy. “Łącząc restauracje korzystające z Bolt Food z bazą użytkowników Google, pomagamy lokalnym przedsiębiorstwom sprostać dzisiejszym wyzwaniom, dając im możliwość zdobycia więcej klientów i dodatkowych przychodów, bez ponoszenia dodatkowych kosztów” – komentuje Agnieszka Cebulska.