Booksy to polski start-up oferujący platformę do umawiania wizyt. Początkowo umożliwiał dokonywanie rezerwacji branży kosmetycznej, a z czasem otworzył się również na inne branże. Dla przykładu, całkiem niedawno Booksy przejęła francuską spółkę Kiute. Dzięki temu polski startup chce rozpocząć swoją ekspansję we Francji.
Booksy rusza po autoryzowane serwisy
Klienci Inchcape Polska mogą od teraz wybrać zakres usług i wygodnie ustalić termin wizyty. Ale to nie wszystko – mają również możliwość wskazania pracownika, który w profesjonalny sposób podejmie się serwisu.
Inchcape Polska jako pierwszy dealer samochodowy umożliwia od teraz umawianie się do swoich serwisów samochodowych za pomocą polskiej aplikacji. Usługa jest już dostępna dla klientów jeżdżących Jaguarami, Land Roverami oraz BMW i MINI. Aplikacja Booksy pozwala na rezerwację tereminu we wszystkich czterech lokalizacjach Inchcape, czyli Warszawie, Wrocławiu, a także Poznaniu.
– W ubiegłym roku, dzięki wdrożeniu kluczykomatów, umożliwiliśmy pozostawianie i odbieranie pojazdów w serwisie 24h. Teraz, jako pierwsi na rynku, oferujemy umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą aplikacji Booksy. Właściciele samochodów mogą kontaktować się z mechanikiem przez wideoczat, a zakres i koszt naprawy zatwierdzić online – mówi Wojciech Dopierała, kierownik działu marketingu, Inchcape Polska.
Klienci Inchcape Polska do tej pory mogli wybierać pomiędzy wieloma formami umawiania się: stacjonarnie, online, telefonicznie, a także za pomocą specjalnej aplikacji BMW. Dołączenie do tej listy nowego rozwiązania wymagało zaangażowania wielu zespołów, zaawansowanych integracji systemowych oraz licznych testów.