Booksy oferuje konsumentom platformę do rezerwacji wizyt online w branży hair & beauty. Jest ona dostępna w formie aplikacji i strony internetowej na wielu rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Hiszpanii, RPA i Polsce. Klienci na polskim rynku od niedawna mogą umawiać wizyty także w nowych kategoriach, takich jak finanse czy telekomunikacja.

Poprzez kolejne akwizycje Booksy realizuje plan podboju branży rezerwacji online w sektorze beauty. W 2020 roku firma połączyła się z Versum, największym konkurentem w Polsce. Na rynku europejskim przejęła już polską platformę Lavito, dokonała także akwizycji dwóch amerykańskich graczy – Genbook oraz GoPanche.

Booksy przejmuje francuską spółkę Kiute

Firma Kiute została założona w 2014 roku w Paryżu. Od tego czasu zdobyła we Francji pozycję wiodącego dostawcy platformy do zarządzania rezerwacjami w branży beauty. Z jej usług skorzystało już blisko 10 tys. salonów kosmetycznych oraz wellness.

W komunikacie nie ujawniono kwoty transakcji, która została sfinalizowana w listopadzie. Podkreślono za to, że przejęcie Kiute napędzi dalszy rozwój Booksy. Akwizycja ma także umożliwić dostarczanie zarówno klientom, jak i usługodawcom na rynku francuskim, technologii najwyższej jakości.

– Jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozszerzeniem naszej działalności na rynek francuski. Kiute zdołało zbudować wyjątkową pozycję we Francji i nie możemy doczekać się, aby jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój lokalnej branży beauty, która już od wielu lat wyznacza światowe trendy. Dotychczasowa działalność Kiute doskonale wpisuje się w misję i wartości, jakimi kierujemy się w Booksy – mówi Stefan Batory, CEO i współzałożyciel Booksy.