Wirtualna karta podarunkowa Booksy umożliwia klientom dostęp do dostawców usług beauty we wszystkich salonach, które przeszły proces weryfikacji KYC (Know Your Customer), niezbędnej do realizacji płatności mobilnych. Obdarowana osoba może wybrać salon, który najbardziej odpowiada jej potrzebom – karta działa na terenie całej Polski.
Booksy wprowadza karty podarunkowe
Czym nowe rozwiązanie wyróżnia się na tle branży FinTech? W komunikacie czytamy, że karta podarunkowa Booksy to kolejny instrument płatniczy, który udostępnili twórcy platformy. Wcześniej pojawiła się opcja korzystania z mobilnych płatności online. W Stanach Zjednoczonych Booksy oferuje także terminale płatnicze oraz akceptację płatności kartą na telefonie (Tap to Pay).
Polska jest pierwszym rynkiem, na którym firma wprowadza kartę podarunkową. W komunikacie czytamy, że ma to być część większego projektu związanego z rozwojem usług finansowym w Booksy. Dzięki karcie podarunkowej salony beauty przede wszystkim poszerzą bazę swoich klientów – z ich oferty skorzystają m.in. pracownicy dużych firm oraz osoby obdarowane kartą np. z okazji różnego rodzaju świąt i uroczystości.
W Polsce do rezerwacji usług w branży beauty Booksy ma używać już ponad 7,5 mln klientów.