Dotychczas, gdy system zablokował nietypową transakcję, do klienta dzwonił pracownik. Obecne rozwiązanie, z uwagi na to, że jest zautomatyzowane, ma skrócić okres oczekiwania na telefon i pozwoli obsłużyć większą liczbę klientów.

mBank rozszerza funkcjonalności Bota Marka

Co więcej, klienci, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, dostaną wcześniej powiadomienie o zbliżającym się telefonie od BOTa Marka. Natomiast klienci bez aplikacji otrzymają wiadomość w serwisie transakcyjnym. Warto dodać, że bot ani pracownicy mBanku w trakcie rozmowy nie proszą o podanie haseł, danych do karty, czy kodu BLIK, czy przykładania karty do telefonu.

Funkcjonalność zmiany limitów przelewów jest już dobrze znana klientom mBanku. Korzystają z niej w serwisie transakcyjnym. Już niebawem, limity dla przelewów w aplikacji mobilnej (ich dzienna ilość oraz limit pojedynczego przelewu) będą możliwe do zmiany w aplikacji mobilnej mBanku.

Na początku marca pisaliśmy również, że mBank zaprezentował nową stronę internetową. Strona powstała z myślą o urządzeniach mobilnych (mobile-first by design) i została udostępniona użytkownikom 9 marca. Co ważne, bank nie zmienia wyglądu strony logowania do serwisu bankowości internetowej. Bank zapewnia, że sposób prezentacji treści na temat produktów bankowych ma być spójny i przejrzysty.