Zadaniem zaplanowanych prelekcji jest przekazanie praktycznej wiedzy z branży mobile oraz tej związanej z nowymi technologiami, trendami w marketingu, zarządzaniu projektami czy też wpływem technologii na społeczeństwo.

Rynek potrzebuje kompetencji

Pod koniec października uczestnicy będą mogli wziąć udział w sześciu wyselekcjonowanych ścieżkach tematycznych, które mają obfitować w merytorykę, inspirację i trendy. No właśnie, trendy, trendy, wszędzie trendy!  Wszyscy próbujemy złapać je w locie, przy jednoczesnej próbie zarządzania swoim czasem, karierą czy sukcesem swojej firmy. Nawet największym ekspertom w branży coraz łatwiej jest się niestety w tym wszystkim pogubić. 

Rynek stał się bowiem układanką, która kształtem przypomina coraz bardziej Wielki Zderzacz Hadronów, aniżeli puzzle, jak to było dotychczas z poziomem skomplikowania. Coraz szybszy rozwój technologii i transformacja cyfrowa całych gałęzi gospodarki, w dość niedługim czasie wykształciły potrzebę nieustannego pędu w poszukiwaniu przewag konkurencyjnych. Tych jest niestety coraz mniej, a standardy narzucane obecnie przez system stanowią coraz trudniejszą barierę wejścia dla firm. Automatyzacja, sztuczna inteligencja, rozszerzone rzeczywistości, obsługa baz danych w chmurze i coraz doskonalsze aplikacje, które już dzisiaj chętnie zahaczają o technologie brzegowe – wszystko to stanowi jawne przykłady tego, że rynek obudowuje się nowymi elementami, z którymi warto się zapoznać, jeśli chcemy utrzymać się na powierzchni.

Zainwestuj w specjalistów, ale nie zapominaj o generalistach

Taki ogrom informacji może przyprawiać Cię o ból głowy, ale spróbuj zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami i strategiami, a klienci chętniej zaprzyjaźnią się z Tobą. Rzecz tyczy się także stanowisk oraz pracowników, którzy kształcąc się w wyspecjalizowanych dziedzinach, z łatwością zmierzą się z wyzwaniami dzisiejszego biznesu.

– Ścieżki są odpowiedzią na potrzeby rynkowe oraz nieustający głód wiedzy wśród specjalistów. Mobile Trends for Experts ma pomóc tymże właśnie w nasyceniu się wiedzą oraz inspiracjami. Jest to także świetna opcja dla generalistów, którzy dobiorą dla siebie interesujące ich aspekty i będą mogli wziąć udział w tym, co najbardziej ich interesuje – mówi Wiktoria Grzanka, Event Manager w Mobile Trends Conference.

Dla kogo jest Mobile Trends for Experts?

Nie doznasz większego szoku, jeśli napiszemy, że dla ekspertów. Konferencja poświęcona jest przede wszystkim osobom ciekawym, chcącym zorientować się co piszczy w mobile i z czym powinno się go jeść. Oczywiście znajdziemy tu całą gamę specjalistów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby juniorzy poszerzali swoje kompetencje i zakres wiedzy, a tej w tym roku ma nie brakować!

Dla bankowców

Jak zauważa Koźliński w drugiej części publikacji “Bankowość internetowa”, mobile banking istnieje z nami już od ponad 20 lat. Jego początki sięgają OKO Banku z Finlandii, który już 26 lat temu prowadził komunikację usługową opartą na sms’ach wysyłanych do klientów. Trzy lata później, ten sam fiński bank udostępnił swoim klientom stronę internetową, działającą na protokołach WAP. Dzisiaj smartfon pozwala zarządzać budżetem wykonywać przelewy, autoryzować transakcje czy obsługiwać rachunki firmowe. Rynek banków jest dość hermetyczny, więc każda dawka wiedzy jest tu na wagę złota! Ścieżka #mobilebanking powinna sprostować oczekiwaniom przedstawicieli sektora finansowego i mobilnych transakcji płatniczych!

Dla handlowców

Skoro już o finansach mowa, to coraz więcej w portfelu zauważają handlowcy internetowi, których pandemia wybiła do niewyobrażalnych wręcz rozmiarów. Ponoć rynek doświadczył w trakcie jej trwania wzrostów, z jakimi mógłby być kojarzony dopiero za pięć lat. Ma to jednak swoją cenę. Ścieżka #mobilecommerce ma być odpowiedzią na trudy prowadzenia sklepu internetowego w dobie ogromnej konkurencji, problemów logistyki  i ograniczeń w dystrybucji. Pojawienie się dyrektywy Omnibus wskazuje, że sektor ten nie jest jeszcze całkowicie usankcjonowany oraz stabilny, więc specjalistom z tego obszaru przyda się każda dawka nowej wiedzy. 

Dla designerów

Szeroko pojmowane projektowanie zorientowane na użytkownika, któremu  poświęcono ścieżkę #mobileuxdesign ma być odpowiedzią na zmieniające się wymagania biznesowe oraz pomóc designerom w odkrywaniu nowych zagadnień do swoich projektów. User Experience nie jest tylko stworzeniem makiety czy zmianą koloru przycisków. UX to coś znacznie więcej! Fakt ten rozumiany jest przez coraz więcej liderów i liderek biznesu, ale niekoniecznie mogą mieć oni sposobność obcowania z tą tematyką, wobec czego ta ścieżka powinna być dobrym początkiem także dla nich!

Dla marketerów

Mobile to przede wszystkim smartfony. Mobiletrends.pl przywołuje dane raportu Hootsuite, które pokazują, że aż 66,6 proc. światowej populacji korzysta już dzisiaj z telefonu komórkowego.  To niewyobrażalna pula potencjalnych odbiorców kanału marketingowego, który można wykorzystać do promocji swoich towarów czy usług, budowania wizerunku czy tworzeniu komunikacji. W ścieżce #mobilemarketing doświadczeni marketerzy z chęcią podzielą się wiedzą o najefektywniejszych rozwiązaniach. W końcu to właśnie oni znają najświeższe trendy na rynku i wiedzą co w trawie piszczy.

Dla Project Managerów

No dobrze, ale jak i kto to wszystko ogarnia? Projekty, aplikacje, komunikacja biznesowa i współpraca z deweloperami to wszak domena największych znawców produktów oraz teamów, którzy je tworzą. Na szczęście organizatorzy nie zapomnieli o Product Ownerach i Project Managerach, których reprezentację spotkamy na #mobilemanagement. Adwokaci projektu, znawcy procesu, przyjaciele deweloperów i najwięksi wrogowie marnowania czasu – jeśli te przymioty opisują Ciebie to możesz wstąpić na tę organizacyjną ścieżkę.

Dołącz do Ekspertów! Dołącz do Mobile Trends!

Pierwsi prelegenci to: Kamil Brzeziński z Google, Kamila Gębik z KamMedia, Kamil Grzejek z Escola S.A., Artur Jabłoński z Digitalk i Artur Kurasiński z kurasinski.com.

Ty też możesz spróbować swoich sił w roli prelegenta! Zgłoszenia przyjmowane są do 13 sierpnia na stronie: https://2022.mobiletrends.pl/cfp

Do zobaczenia, 25 i 26 października w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie!

Bilety zakupisz na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja , a z kodem rabatowym FINTEK15 otrzymasz 15 proc. zniżki na dowolny pakiet!