Wprowadzenie nowej platformy zwiększyło dostępność produktów w ofercie online do ponad 60 tysięcy artykułów. Dodatkowo, automatyczne przypisywanie najbliższego sklepu na podstawie kodu pocztowego klienta, umożliwia zamówienia w trybie „click and collect” lub „click and delivery”.

Nowy sklep internetowy od Castoramy

Dzięki temu klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru, oszczędzając na kosztach dostawy i skracając czas oczekiwania. W zeszłym roku Castorama z powodzeniem wprowadziła we wszystkich swoich sklepach Castomaty, skrytki automatyczne umożliwiające odbiór zamówienia złożonego telefonicznie lub w sklepie castorama.pl 24/7 i to już po 2 godzinach od zakupu.

Wraz z uruchomieniem nowej wersji platformy, wprowadzono kilka modyfikacji usprawniających komunikację z klientem. Nowa platforma to również nowe mechanizmy promocyjne, które mają generować spore oszczędności, co przy obecnych codziennych wydatkach może być bardzo istotne.

Oprócz wygody i oszczędności, działanie to jest zgodne z filozofią firmy z zakresu ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Dążenie do minimalizowania śladu węglowego poprzez skracanie drogi klienta do sklepu czy drogi jaką musi przebyć zamówienie do domu klienta, jest ważnym aspektem strategii Castoramy – czytamy w komunikacie.