Dzięki multibrandowej karcie podarunkowej CCC x HalfPrice Klienci zyskują dostęp do oferty obu sklepów jednocześnie. Co więcej, środki znajdujące się na karcie mogą zostać przez nich wykorzystane w dowolny sposób – to konsument decyduje, czy i jaką część kwoty przeznaczy na zakupy w danym szyldzie.

Nowa multibrandowa karta podarunkowa od CCC i HalfPrice

Zgodnie ze sprzedażowym modelem omnichannel Grupy CCC, karty podarunkowe można kupić we wszystkich kanałach sprzedaży CCC i HalfPrice w sklepach stacjonarnych oraz online. Kartę podarunkową CCC x HalfPrice klienci mogą doładować kwotą od 50 do 2 000 złotych. Jest ona ważna 24 miesiące od daty zakupu.

– W naszym portfolio obecnie znajduje się ponad 3 000 marek. Oferta obu szyldów obejmuje liczne kategorie produktowe, w tym m.in.: odzież, obuwie, torby, akcesoria, artykuły spożywcze, zabawki czy wyposażenie i dodatki do domu. Jeśli dodamy do tego możliwość realizacji karty podarunkowej w dowolnym momencie, miejscu i czasie – zarówno online jak i stacjonarnie – mamy fantastyczne rozwiązanie na prezent – dodaje Joanna Czyżewska, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży w HalfPrice.

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o odświeżeniu usługi Click&Collect w CCC. Dzięki rozwiązaniu klienci mogą kupić dowolny produkt online i bezpłatnie odebrać go w okresie pięciu dni, we wskazanym salonie CCC. Tym samym na miejscu mogą od razu przymierzyć obuwie, aby zobaczyć czy im odpowiada, a w razie potrzeby – zamienić je na inne, dostępne w salonie.

Z kolei w zeszłym roku aplikacja CCC zyskała nową funkcję. Mowa o wirtualnej przymierzalni 3D, która pozwala sprawdzić, jak dany model obuwia prezentuje się na stopach. Do skorzystania z tej nowości niezbędny jest jedynie smartfon z aparatem fotograficznym i zainstalowaną aplikacją.