– Model pracy Comfino już od ponad roku świetnie sprawdza się w sklepach internetowych. Dzięki ogólnodostępnym urządzeniom z dostępem do internetu mogliśmy go w sposób wygodny dla kupujących i sprzedających przenieść do handlu stacjonarnego i usług – tłumaczy Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA, twórcy marki Comfino.
Finansowanie Comfino dostępne w punktach stacjonarnych
Uruchomienie Comfino nie wymaga integracji lub innych działań z obszaru IT. Po podpisaniu umowy sklep czy punkt usługowy dostaje dostęp do panelu platformy online. Swoim klientom, za pomocą Comfino, może zaoferować różne metody finansowania – BNPL, raty 0%, raty marżowe i finansowanie dla firm. Klienci mogą rozłożyć cenę za produkt czy usługę do wysokości 50 tys. zł nawet na 60 miesięcy.
Jeśli klient chce skorzystać z finansowania przy zakupie, wystarczy, że wybierze jedną z dostępnych opcji, a sprzedawcy wpisze jego dane kontaktowe (imię i nazwisko, nr telefonu oraz e-mail) w panelu. Następnie generowany jest wniosek, do którego kupujący otrzyma link w mailu i SMS-ie. Resztę niezbędnych informacji klient wprowadza już na własnym urządzeniu, jak telefon czy tablet.
Weryfikacja tożsamości wnioskującego o finansowanie odbywa się poprzez wykonanie przelewu na 1 zł lub poprzez logowanie do banku w ramach otwartej bankowości. Po pozytywnej decyzji klient i sprzedawca otrzymują odpowiednie powiadomienie, a zakup czy usługa mogą zostać zrealizowane.
Po podaniu podstawowych danych, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dostosowuje do klienta ofertę, która daje największe szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku. W razie odrzucenia wniosku przez jedną instytucję, system od razu kieruje zapytanie do kolejnej. Finansowania przez Comfino udzielają obecnie banki: Santander Consumer Bank, Inbank, Alior Bank, a także fintechy Twisto oraz Brutto.